Content creator

Jouw rol als content creator
(24-40 uur)

Als content creator bij RSM Solutions werk je elke dag voor verschillende opdrachtgevers. Jij weet dat sterke content het verschil maakt tussen alleen gezien worden, of écht opvallen. In de ochtend schrijf je bijvoorbeeld een nieuwe websitetekst voor een autodealer. In de middag bedenk je een inspirerende blog voor een watersportwinkel. Tussendoor werk je aan een aantal pakkende social media-posts voor een vloerenbedrijf.

The job

Als content creator bij RSM Solutions werk je elke dag voor verschillende opdrachtgevers. Jij weet dat sterke content het verschil maakt tussen alleen gezien worden, of écht opvallen. In de ochtend schrijf je bijvoorbeeld een nieuwe websitetekst voor een autodealer. In de middag bedenk je een inspirerende blog voor een watersportwinkel. Tussendoor werk je aan een aantal pakkende social media-posts voor een vloerenbedrijf.

Een aantal werkzaamheden waarmee jij jezelf onsterfelijk maakt binnen ons team:

Social posts, blogs, nieuwsbrieven, advertenties, webteksten: jij weet elke keer weer boeiende verhalen te vertellen! Je bent de storyteller die de strekking ook in 140 karakters weet te vangen. De ‘wordsmith’ die synoniemen.net niet nodig heeft… Jij pakt de lezer (in)! Niets ontsnapt aan jouw scherpe toetsenbord:

• Je interviewt allerlei klanten voor nieuwe websites en boeiende blogs.
• Je maakt websites optimaal vindbaar met de beste SEO-teksten.
• Je bedenkt strategische marketingcampagnes op social media en Google, samen met onze andere creatievelingen.
• Je beheert meerdere social media-kanalen: jouw hart gaat sneller kloppen van content kalenders.

dit ben jij

• Je hebt HBO werk- en denkniveau;
• Je hebt kennis van diverse disciplines binnen (online) marketing, zoals SEO, SEA en re-targeting;
• Ervaring met social mediacampagnes op Facebook/Instagram is een pré;
• Je hebt minimaal één jaar ervaring met online marketing (online marketing, technische marketing en andere ervaringen);
• Je bent bekend met tools als Facebook Ads, Hotjar, Google Ads, Google shopping en Google Analytics;
• Je bent 32 tot 40 uur per week beschikbaar;
• Je bent communicatief zeer sterk en hebt ervaring met klantcontact.

dit ben jij

Jij bent een echte content creator. Als je ook nog wat van online marketing weet, ben je helemaal een held. Samen zorgen we voor indrukwekkende storytelling en brengen we de doelgroepen van onze opdrachtgevers in beweging. Het zou het erg leuk zijn als je ook nog van grafisch vormgeven houdt, maar dit is geen must.

• Je hebt een HBO werk- en denkniveau.
• Je hebt al werkervaring opgedaan in een soortgelijke functie.
• Je kent alle mogelijkheden van Instagram Story’s, je bent als eerste op de hoogte van de nieuwste functie van LinkedIn en je houdt de ontwikkelingen van Facebook bij. Ook ben je bekend met programma’s zoals WordPress en Mailchimp.
• En ook niet geheel onbelangrijk, het is stiekem een pré als je van goede muziek houdt!

onze pitch naar jou!

Bij RSM Solutions krijg je een afwisselend takenpakket voor de leukste klanten. Je komt terecht in een jong en enthousiast team. We zijn allemaal leergierig, creatief, proactief en niet bang voor verantwoordelijkheden. Verder vragen wij gewoon om hulp als we ergens niet uitkomen, fijn als jij dat ook doet. We zeggen geen nee tegen een borrel op vrijdag en we zijn benieuwd of jij een topscore kunt halen op ons dartbord! Daarbovenop bieden we jou:

Arbeidsvoorwaarden
• Een marktconform salaris, en je ontvangt jaarlijks vakantiegeld
• Flexibele werktijden
• Altijd reiskostenvergoeding, of je nou met het OV komt of met de auto
• Wil je een opleiding volgen om je beroepskennis uit te breiden? Geen probleem!

Met een glimlach naar je werk!

Maak kennis met je toekomstige collega's.

Hi! Wij zijn Roy, Wout, Leonie, Max, Christine, Dirk, Oliver en Manon. Samen nemen we de marketing voor jou uit handen. Zo kan jij focussen op jouw core business, terwijl RSM Solutions bouwt aan jouw merk. Toffe content creëren, websites en webshops bouwen, pakkende advertenties maken en mooie campagnes draaien, dat is wat wij het liefst doen! We zijn een echt Achterhoeks bedrijf: nuchter en transparant, maar wel gericht op resultaat. De lijnen zijn kort, de aanpak is persoonlijk.
Begin baas
Roy Smulders
Chef websites

Wout Dijkman

Man van de oplossingen

Dirk Schoenaker

Grafische topper (zzp’er)
Manon Sprenkeler
De vrouw van de cijfers
Christine Colenbrander
Say Cheese (zzp’er)
Oliver Verheij

Interessante baan?